今天很有趣
我跟了一群不會唱中文歌的人去唱歌



原本其實真的有些擔心
我知道裡面有兩個人會說中文
但是他們根本看不懂中文 是華僑
他們很像有的會講福建話
語言真有趣


一開始果然有點奇怪又有點悶
可是呢
畢竟我們大家都是WOW認識的
共同語言就是跳舞囉

ending up with dance in KTV
we played lot of hot songs.
it was really fun.


PINK人真的很好
我不曉得為什麼他每次都要急著去付錢
明明還有其他男生在啊
然後pink又堅持要大家陪我走路回家
明明是跟我同年出生的 作法上比我成熟許多

他在餐廳工作 念完書的時候 顧主直接幫他sponsor...
現在是個manager 應該在工作很優秀吧?

clubbing 的朋友雖說是五顏六色
但個個都有他們的故事


台灣的我不知道 可是悉尼的特色在於這邊的每個亞洲人
都有他們在這個城市的生存之道 多認識一些 就多聽一些

今天還有一個人 才27 28吧
在sydney已經有三家mobile的小公司
我有點不禮貌的問是不是爸爸給的 他們說是他自己開的

27 28 不就是三年後的事情嗎

三年後我會在做什麼呢 不經問我自己

i wish myself can be a cool person that ppl like to share around with my stories :)
where will i be? life is a interesting journey. you will see where god wanna bring you too.

i am seriously wanna get improvemnt of my english so that lots of situations can be different.





btw, he called for saying sorry tonight.
should i feel happy? anyway.... what should happen will eventually happen



pink said she like the guys who is mc Joe's friend
i didn't notice pink know who actually McJoe is.
not until she asked me.

haha.... easy come easy go.

I was thinking whether i can do sth for her as me and joe are friends....
i don't know....


can't concentrate now. i just trying to remember what happened these two days.
i don't want my life ending up with forgetting everything.
but i really need to go to sleep now.
i promise myself i will start readings tmr when waking up. lol
good nite clair, good night sydney


I miss Juliet tonight as she is indonesian chinese as well lol
arrow
arrow
    全站熱搜

    兪樂樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()